lauantai 20. maaliskuuta 2010

Joskus sitä vaan tekee turhaa työtä

Tein jokin aika sitten erään kuvankäsittelytyön. Mun piti korjata kuva ja irrottaa taustastaan. Bändillä ei ollut aikaa lähteä studioon, joten taustaksi oli kyhätty, jokin valkoinen kangas hurjan monella saumalla ja ajatuksena oli irrottaa henkilöt taustastaan ja liittää johonkin julistepohjaan. Minä tein työtä käskettyä ja omasta mielestäni todella huolella teinkin. Jossain vaiheessa mietin, että näin tarkkaa työtä kukaan ei tule edes arvostamaan, mutta en minä voi huonompaakaan tehdä.

Tänään näin valmiin julisteen ja järkytyin. Katsokaa itse. Vasemmalla puolella oleva on minun irroittamani (keltainen tausta vain erottumisen vuoksi) ja oikealla puolella on sama osa valmiista julisteesta.



Ainakin mulle maksettiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...