keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Sivellinsuosikkeja

Jatketaan sopivasti samalla teemalla kuin eilen eli siveltimillä.

Mulle on kasaantunut jos jonkinmoista meikkisivellintä, mutta on muutama sellainen, josta en luopuisi.
Moni muukin sivellin on toki ehostuksessa tärkeä tai muuten vaan hyödyllinen tai mukava käyttää, mutta kolme ihan ehdototan suosikkia on tässä.

Ylhäällä Narsin push eyeliner #2 -sivellin. Monelta merkiltä löytyy samanalaisia, mutta Nars ei ole siveltimien laadullaan pettänyt mua. Rajaussivellin, jolla saa ihan äärettömän tarkkoja rajauksia. Synteettisistä harjaksista huolimatta olen tykännyt tästä erityisesti puuterimaisten luomivärien kanssa.

Push-siveltimen käyttöä esim. tässä videossa.

Keskimmäisenä oleva sivellinsuosikki on Narsin eye contour #14 -sivellin. Sivellin, joka hyvien tuotteiden kanssa tekee kaiken varjostyön käyttäjänsä puolesta. Tarvitseeko muuta sanoa? :D

Kolmas ja kuvassa alin suosikki on halpismerkki Models ownin luomivärisivellin, jonka olen nelisen vuotta sitten ostanut Asokselta. Tää sivellin on ajallisesti ollut mulla pisimpään näistä kolmesta, mutta en muista kertaakaan liimanneeni sitä kokoon. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Näitä löytyy edelleen Asokselta ja hintaa on huimat kolme ja puoli puntaa, mikä on tällä hetkellä n. 4,5 euroa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...