keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Eka meikkikuva


Ajattelin ihan vaihteen vuoksi kokeilla minulle vähän outoa postausta. Meikki on itse asiassa uusintayritys samasta meikistä, joka mulla oli kosmetiikkabloggaajien pikkujouluissa pari viikkoa sitten.

Tutustuin NARSin uusiin luomiväreihin, joita voi käyttää kuivana tai märkänä. Tai voihan montaa muutakin luomiväriä käyttää myös märkänä, mutta tämä on siihen suunniteltu ja koostumus muuttuu mukavan kermaiseksi ja reilusti intensiivisemmäksi (alaluomella), sellaisenaan tuote jää aika pliisuksi (yläluomi). Tykkään kummastakin tavasta, niissä on puolensa.

Vaaleampi, on sitten Vaalea ja nimeltään Andromeda. Tummemmassa on tosi metallinen kiilto ja sen nimi on Himalia.

Ja muut tuotteet. Oriflamet sain kokeiluun kauneusmessuilla ja ne on yllättäneet positiivisesti. Mun ensimmäinen meikkivoide oli muuten Oriflamelta. Tai äidin se oli, mutta minun nassussani. ;) Ripsiväri on säänkestävä ja on osoittaunut mun mutkikkailla silmilläni ihan toimivaksi! Vedenkestävät tuhraantuvat silmien alle ja tavalliset saan jotenkin vetisteltyä silmien yläpuolelle. Tässä ei ollut ongelmaa. Myös Diego Dalla Palman peitevoide yllätti. Kokeilin kädelleni tuotetta ja pelästyin, että taasko sain yhden ihan liian tumman tuotteen. Eipä ollutkaan! Huulilla Benetint ja Ellis Faasin Ellis red.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...