sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Pyöröharjan hyökkäys

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin lähes jokainen lapsi on kokenut pyöröharjan mielenkiintoiseksi kapistukseksi. Siis niin mielenkiintoiseksi, että se harja on jäänyt tukkaan jumiin ja joko harjan piikit tai hiukset ovat kokeneet lyhennyksen.

Pyöröharja on siis ehdottomasti hiusten muotoilussa mun suosikkityövälineeni. Olen se kanssa jopa aika taitava ja harvalle asiakkaalle olen muotoillut hiukset jollain muulla.

Nyt päätin kuitenkin opetella harjan käytön myös omiin hiuksiini. Eihän se voi olla vaikeaa, koska osaan sitä jo ihan oikeasti käyttää. Eihän? Kunnianhimoisesti valitsin vielä pienehkön harjan, jotta saisin loihdittua astetta pienenmpää kiharaa laineen sijaan. Lopputulos?

Joku olisi ehkä osannut arvatakin, minä olin liian luottavainen. Näinhän siinä kävi, pyöröharjakampaus olkaa hyvät:


Jos näin muuten käy, niin älä panikoi. Hiusten tai piikkien leikkaaminen ei todennäköisesti ole mikään pakollinen konsti harjan irroittamiseen. Tukka selvitellään harjasta irti niin, että kevyesti aletaan vetämään hiuksia irti harjasta, yleensä aloitus kannattaa tehdä jommasta kummasta harjan päästä. Tämäkin möntti selvitettiin viidessä minuutissa ilman yhdenkään asian leikkaamista.

Jospa sitä kuitenkin tästä eteenpäin luottaisi siihen luonnonkiharaan, joka tähän päähän on annettu. :D

4 kommenttia:

  1. Muahhahhaa! Riemulla muistelen hetkiä tollanen harja omassa päässä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäinen takertunut harjani oli turkoosi valkoisella varrella. Näin myöhemmin oon miettiny, että mitä ihmettä niin pienellä harjalla olisi muuta tehnyt kuin saanut tukkansa solmuun. :D

      Poista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...